Dagens ridpass

Idag red jag Cilvia. Blev lite besviken, för vi skulle hoppa men vi gjorde typ någon bana.. Lite tråkigt att vi inte hoppade. Hade sätt fram imot det faktist. Men som sagt, lektionen gick väl bra. Fick henne ganska lugn. Fast jag fick inte felfritt för jag välte en kona :/ Ingen skulle rida henne efter så tog av sadel och träns. Amanda fotade mig med min kamera och pappa också, så bilder kommer sen plus bilder från luciatåget! :) Emma och jag bytte sen att jag fick fixa Conquest och hon Cilvia. En tjej skulle sen rida honom så jag borstade snabbt klart honom, sen när dom hade gått ut så tvättade jag hela spiltan, vattenkopp & krubba. Jag åt sen lunch. Därefter smörjde jag bara tränset, hann inte smörja sadel för det var ponnycup-hoppning vid två. Gick nog bra för alla, eller det såg bra ut. Men Blåkulla förlorade :/ Dillon rev, han brukar aldrig riva, vad jag sett tror jag, det var lite skumt. Sa hejdå till Conquest och Curt och åkte sen hem. Har varit med Jennie ett tag och spelat wii. Gick sen hem och har laddat över bilder från idag. Kan iallafall lägga in någon från idag och någon från luciatåget förra söndagen.

Imorgon ska jag kanske till stallet. Antagligen ska jag rida med Maja, eller bara följa med henne, om inte det blir av kanske jag ska till Blåkulla om jag har lust, det är ponnycup i dressyr då. Om jag inte åker dit så får jag kanske vara med Jennie x) Vi får väl helt enkelt se för Maja har inte hört av sig ännu om det blir någon ridning.

Jag ska prova en ny grupp nästa termin på onsdagar, ska bli spännande! Ska vara skötare på lördagar iallafall, kan inte bara dissa lördagarna, kommer sakna det! Så jag ska rida i samma grupp som två knäppisar, Amanda och Frida :] Hehe.. Nu ska jag lägga mig, godnatt!


Jag är till höger på den bruna söta ponnyn :) ♥ Det var förra söndagen. Fotograf: Emilie


Jag och Cilvia idag ♥ Oredigerad, fotograf: Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0