Galopp i snön med islandshäst ♥

Skriver lite kortfattat nu...
Igår red jag med Maja :) ♥ Jag red Nisse & Maja red Hrönn :'D Vi skrittade fram på vägen, sen tränade vi på att få hästen i form & skänkelvikning. Sen galopperade vi också. Det var fett kul! :'D Sen fixade vi hästarna & åkte hem.
Idag har jag varit i skolan, hände nog inget speciellt. Idag ska jag sova hos bästa Emilie så jag ska åka till henne runt 6 :'D Sen ska vi till stallet på lördagen (imorgon), vi ska nog rida märke 2. Pappa kunde inte skjutsa mig imorgon för mamma ska jobba så pappa måste vara med Eric min lillebror. Han är bara två år :') Så jag ska sova hos Emilie :)
Imorgon efter stallet så ska finaste Maja komma hit :'D Längtar! Länge sen jag såg den sötisen :]
Ska till Emilie om en timma ungefär, så ska äta lite middag innan sen möter hon mig på vägen & vi ska hända goooodis :'D Nu måste jag börja packa & så.
Bloggar kanske hos Emilie sen [:


Gammal bild, typ 2 år sen .. Jag saknar dig enormt , älskling ♥

Kommentarer
Postat av: Emilie

vad kul och galoppera i snö :'D det vill jag också göra xD

2010-12-03 @ 21:16:05
URL: http://emiliekarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0