Handlat julklappar

Idag har jag handlat julklappar med söta Maja (: Köpte till Jennie, lillebror, Emilie och min hamster (haha, köpte mat till han, för det var slut). (: Handlade i Centrum och Port73. Vi åkte sen hem, hennes pappa hämtade oss. Sen följde jag med pappa & handlade. Vi typ storhandlade haha, blev asmånga kassar x'D Vi åkte sen hem & har käkat & slagit in julklappar.

Imorgon blir det julhoppning på Dillon i 60 cm! :D Vi får väl se hur det går, men det går väl säkert bra x) Köpte röda rosetter, asfina, som jag ska imorgon (: Han kommer säkert bli asgullig. Emilie kommer & fotar (: Sen senare ska jag med Maja till Farsta, kanske får med mig något fint hem där med till Maja (min bästavän), hon är utomlands typ, saknar henne!


Söta Dillon (:

Kommentarer
Postat av: Emilie

Kan jag ta bilden? :D

2010-12-22 @ 21:20:15
URL: http://usmilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0