Jag <3 dig


Åh, fina ponny, jag saknar dig så jävla mycket .. Om jag fick träffa dig snart skulle jag .. ja vad f*n skulle jag göra om jag fick träffa dig? Jag skulle spricka, skrika, åh, fyfan vad härligt det skulle vara om jag fick se dig .. Tänkt om jag aldrig få se dig? Du lämnade mig förtidigt .. Det var bättre för dig, men fyf*n vad jag saknar dig .. Saknaden är enorm .. Jag drömmer om dig ganska ofta, jag orkar inte längre .. Jag vill se dig så snart som möjligt, men hur ska det gå till? Hur ska jag komma till Skåne, tänk om jag inte ens får för ägaren? Varför måste du vara så långt bort? F*n, du betyder så j*vla mycket .. Du är så speciell .. Snälla, kom tillbaka för jag orkar inte längre .. Världens finaste fux, jag kommer aldrig glömma dig. Du är en ponny man aldrig kan glömma .. Jag älskar dig som in i helvete, alla våra minnen, allt, jag minns allt. Hur j*vla kul vi hade, när jag tävlade dig, när jag lekte med dig på volten, när jag frired dig, ridläger 09. Tänk att jag suttit på den här fina ponnyn barbacka och i vatten, f*n vad coolt, jag har inte fattat det själv, så jäkla stolt att jag varit med om det med dig. Jag älskar dig så j*vla mycket, du är den bästa gotlandsrusset som finns, den finaste fuxen jag sett, det bästa! Du är allt, mitt liv, mitt syre, f*n, kom tillbaka!
Älskar dig, älskar dig, älskar dig, älskar dig, älskar dig, älskar dig, älskar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag förstår att du saknar honom.. Du ska vara glad att han lever <3 Som inte Cream gör.. :(

2010-12-03 @ 21:14:04
URL: http://emiliekarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0