Jag älskar dig♥

Älskade häst, du betyder så otroligt mycket för mig. Jag skulle aldrig kunna beskriva riktigt.. Jag är glad i din närhet & jag får alltid ett léende på läpparna. Du gör mig glad. Jag har tävlat dig två gånger i hoppning, en gång i dressyr. Jag har ridit barbacka på dig en gång, haft dig på luciatåg. Jag är glad när jag är i närheten av dig. Jag tänker: Där är världens finaste.. Aww, vad söt han äär, t.ex när någon annan rider honom. Imorgon är det dressyrtävling LC:1, vi ska se till att klara det, för jag litar på dig♥. Jag vet att du inte kan läsa det här, men jag är så stolt över vad jag har gjort med dig. Vi har klarat en dressyrtävling gallant. Klubbhoppningen gick väl sådär, jag tappade stigbyglarna, mitt fel, men du hoppade iallafall. Du verkade ändå försöka. Varför jag skriver det här, är för att jag älskar den här hästen jättemycket. Conquest.. Namnet på min favorithäst. Önska du var min.. Någon gång kommer försvinner du, jag kommer.. spricka.. Utan dig, skulle jag nog inte vara lika glad som jag är idag. Jag har dig som tur är. Innan jag åker hem från stallet går jag alltid in till dig och kramar dig. Jag får dåligt samvete ifall jag inte gör det. Jag hoppas vi kan utvecklas genom tävlingar. Jag har tävlat dig en gång på klubbhoppning, men då tappade jag stigbyglarna plus att det blev en rivning, men nästa gång, måste jag se till att vi klarar det. På den tävlingen var allt mitt fel. Det är omhoppning på klubbhoppning & jag har tävlat det två gånger, jag lyckades inte. 2011 ska jag försöka klara det med dig♥ Jag är så lycklig över att du finns på jorden, jordens finaste hääst! Du är allt, du är bäst, du är sötast! Jag älskar dig, älskling <3


Barbacka♥


Blåbärshoppningen♥


Klubbhoppningen♥


Programridningen - dressyr♥

Imorgon ska vi klara det, bästa ponny! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0