LC:1 idag då, taggad!

Idag ska jag tävla Conquest i dressyr LC:1, är taggad! Ska träna nu lite mera på banan. Känner mig rätt säker på den, men ska träna nu & ta fram lite grejer som jag ska ha med.. (: Jag updaterar när jag kommer hem ;) Ska kolla på när alla andra tävlar också. Hoppas det går bra för mig, fast det tror jag bara jag kan banan & inte rider lätt någon annan stans än där man får, och så måste man vara tyst också, haha får inte smacka eller något. Nu måste jag träna, sen ska vi väl åka (:


Vi ska se till att klara det idag, älskling♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vilken fin header... och din blogg är jätte bra :)

2010-12-31 @ 13:44:11
URL: http://emmaaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0