Måndag ≈ morgon

Godmorgon! Idag hade jag alarm på 6 och gick upp halv 7. Bytte om, sminkade mig, sen åt jag nyss 2 mackor & drack obóy. Börjar 08:00 idag & slutar 15:25 :/ Ska gå till skolan om några minuter. Idag ska jag inte göra något speciellt, typ plugga.. Juste, jag ska öppna chokladkalendern också, hade glömt det, men kom nyss på det ;) Måste borsta tänderna & så nu..

Veckans planering:
Måndag - Skola, plugga
Tisdag - Skola, rida i hoppgruppen & typ med skolan
Onsdag - Skola, typ plugga
Torsdag - Skola, rida med Maja
Fredag -  Skola, ta det lungt
Lördag - Riiiiidaaaa & vara i stallet ett tag, sen kanske vara med Linda & Maja typ
Söndag - Kanske vara med Linda & Maja

Hehe, för att inlägget inte skulle bli så kort fick det bli veckans planering.
Nu ska jag fixa mig, sen ska jag gå.


Kommentarer
Postat av: Hanna Mulder

Okej jag kanske fortsätter. vad bra att du läser iaf :D

2010-12-06 @ 17:17:08
URL: http://buwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0