Ny fräsch header!

Sådär ja, lyckades fixa till en bättre header, rätt nöjd! Vad tycker ni? :)

Idag har jag som sagt varit i skolan. Har haft tre lektioner sen blev det vidare till stallet, jag red Cosmos. Vi red barbacka, wiiie! Gick jättebra! Vi tränade typ balansen i traven. Det var roligt och Cosmos var mjuk att sitta på barbacka, jag skumpade inte, inte vad jag märkte iallafall. Det var sista gången för den här terminen. Har sedan bara varit hemma & slappat.

Imorgon har vi sovmorgon, vi skippar engelska & svenska, vad lyxx! :D Jag vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon, men ska antagligen plugga.. :/

Nu ska jag lägga mig, godnatt!


Gammal bild på mig.

Kommentarer
Postat av: Emilie

headern är verkligen superfin ! :)

2010-12-15 @ 20:36:53
URL: http://usmilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0