Pluuuuuugg

Idag har jag varit i skolan, vi hade teknik som första lektion. Vi håller på med broar, vi kollade på film om broar & sen kollade vi på bilder på broar. Sen hade vi svenska & vi hade typ någon tävling, haha sämst det gick för mig! xd Sen hade vi lunch, det blev tomatsoppa fast det var jättestarkt så jag tog två mackor istället. Sen hade vi so & vi kollade på häxdansen. Sen var det engelska & vi hade typ tävling igen, det gick bättre. Konstigt nog så suger jag på engelska, men det var svåra frågor i svenskan. Vi slutade sen, jag gick till slöjden & gjorde klart min sak, säger inte det här, för det blir en julklapp till mamma & pappa. Sen gick jag hem, satte mig vid datorn & lyssande på musik på spotify. Sen fick jag reda på att det inte blev någon ridning, så det kanske blir i helgen istället. Vädret orsakade att det inte blev ridning :/ Men det blir kanske i helgen :) Jag har pluggat, jag har gjort klart min serie vi gör vi bilden. Sen ska jag typ måla ifall jag får, för vi har redan påbörjat en annan grej, så.. Har inte gjort så mycket mer.. Ska snart bada, sen ska jag väl glo på tv:n..

Imorgon är det iallafall fredag, vilket är skönt! Slutar på tisdag då får vi jullov! :D
Vi har hoppning på lördag i ridgruppen, kommer antagligen få Cilvia eftersom jag har fått henne typ 4-5 gånger i rad x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0