Trökigt test

Är du...
Arrogant: Nej, jag är inte en aromat! :D (vet inte vad arrogant är O_o)
Osäker: Ibland, det beror på vad.
Trött: Alltid trött ;)
Intressant: Inte vet jag, fråga någon som känner mig? ;)
Smart: Klart jag är!
Barnslig: Näää, aldrig! :D
Skoltrött: Haha, det menar du inte ;)
Rolig: Deklart! ;)
Pratglad: Nja, ibland.
Frågvis: Ibland.
Organiserad: ?
Hälsosam: Ja.
Blyg: Lite ;)
Attraktiv: ?
Lätt uttråkad: Haha, oftast.
Vegetarian: Nej, såklart jag inte är, kött kan man inte missa ;)
Besatt: Av hästar ;)
Pålitlig: Ja.
Filosofisk: Vadå fisk? :D

Har du..
För många vänner: Nejdå, för många vänner kan man inte få ;)
Förföljelsemani: ?
Tvångstankar: Vet inte vad det menas? O_o
Färgat håret: Nää, men slingat ;)
Brutit några ben: Nope, jag är inte klantig ;)
Några piercings: Öronen.
Gjort bort dig rejält: Ja, det kan man väl säga att jag har gjort, haha x)
Bra självförtroende: Ibland.
Komplex: Japp.. (;
Kysst någon: Conquest ♥
Sagt jag älskar dig till någon idag: Kompisar och hästar.
Blivit kär i någon på nätet: När jag ser bilder på Conquest, Neff, Charming Curt, Silja, Trestenas Sir Antique blir jag kääär säger vi! :D
Gjort något olagligt: Ja, en gång faktist, fast länge sen.

Vem..
Saknar du: Neff ♥
Ska du gifta dig med: Conquest ♥
Vill du döda: Haha, ingen, bara reklamer som är konstiga xD
Kramade du senast: Lillebror.
Skrev du till sist: Emilie på msn ;)
Sårade dig sist: Vet inte..
Gjorde dig riktigt glad senast: Maja :)
Fick du sms från senast: Maja tror jag.
Ringde dig senast: Mamma tror jag.
Får dig att skratta: Människor med bra humor! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0