Gästbloggning av ..

Hellu everybody :)
Nu är det jag, världens bästa mupp - Maja, som gästbloggar nu. Lollo har precis gått till skolan, och jag sitter här hemma och ska snart äta frukost. Jag har sovmorgon idag eftersom alla mina lärare är någonstans, så jag börjar tio i ett, lyxigt eller vad ? ;). Så idag ska jag mest sitta vid datorn, ska fixa min blogg, ny design och sånt .. Sen ska jag mest ta de lungt, ta vara på dagen !
Just nu kollar jag på tv och laddar upp bilder från facebook, så det segar lite när jag skriver. Hehe, men det är typ 10 minuter kvar, sen så är allt uppladdat. Sen ska jag rensa min dator på musik och bilder, efter det ska jag redigera bilder i ps och ladda in ny fräsh musik till datan :).
Efter skolan ska jag hem och sen blir det kanske stallet, beror på vädret, eftersom jag bor typ en halvtimme från skutan :/. Ifall det är snöstorm (SOM DET ÄR JUST NU!) så kanske jag inte kan åka dit, för det går typ inte att köra då. HATAR VERKLIGEN VINTERN IBLAND, men nu ska jag inte vara sur :).

lördag ska jag till Horse Show med Tildah, synd att Lollo inte också går på Lördag för annars kunde man ju träffas. Men helgen efter kanske vi ska, om inte någon av oss ska göra något såklart :).

Usch, snön bara blåser runt överallt. Vill verkligen inte att det ska bli mycket snö, för då kommer alla killar att mula mig och illaa (min kompis), för vi är tydligen offer 2010. Inte roligt. Hehe, men nu har jag skrivit ganska mycket. Börjar få slut på idéer. Så ska vänta på att bilderna har laddat klart, och sen är det dags att göra allt som jag ska göra idag. Men allra först ska jag .. äta frukost :)

Love♥

Grönan 2010 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0