Onsdag - Utvecklingssamtal

Idag är jag ledig från skolan, alltså inga lektioner, grymt skönt! Fast senare runt fem ska jag och pappa till skolan för utvecklingssamtal. Jag vaknade runt nio och har ätit lite frukost, städat lite i rummet. Ska fortsätta städa rummet strax. Jag hatar mitt rum, mina möbler, allt! Jag vill ha ny garderob, nya bokhyllor, en byrå, mattor, gardiner, spegel, nya tapeter, haha, det är mycket jag vill göra om! xD

Nu ska jag rensa garderoben och annat. Kanske kasta bort det jag inte vill ha också.
Det här blev ett tråkigt inlägg, men kanske kan göra en bildbomb, hiss&diss eller skriva ''saker du inte vet om mig'' eller borde jag göra en tävling kanske? :] Vad tycker ni om det, kommentera vad ni tycker!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Vad tråkigt att du tog bort dina inlägg ):

2010-11-17 @ 19:44:40
URL: http://emiliekarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0