School

Hejsan svejsan! Utvecklingssamtalet igår gick bra, vi tog bilen dit för vi skulle handla efter. Iallafall, var sjuk förut i 3 veckor, vilket gjorde att jag missade ganska mycket, men ligger ikapp rätt bra nu. Vi pratade om hur jag skulle nå mina mål i matten, och jag ligger lite efter i bilden och så pratade vi lite om engelskan hur jag ska bli bättre på det och lite om tekniken. På matten, tekniken och bilden står det inte om jag är godkänt eller inte, så jag måste komma igen lite. Har inte gjort t.ex prov, så lärarna kan inte sätta omdömmen. Måste jobba ganska mycket i engelskan och matematiken. Lite i bilden också för att komma ikapp.. Gick iallafall bra, och jag har godkänt i alla andra ämnerna, och jag är glad över att jag har godkänt i engelska också, det är jag inte så bra på heller, men jag är nöjd! Efter utvecklingssamtalet åkte jag & pappa och handlade. Vi köpte typ bara bröd och några andra saker. Vi åkte sen hem och sen har jag pluggat på prov vi ska ha på lördag (alltså hästar). Det är märke 2, jag tror man ska rida det i dressyr och hoppning. Hoppas jag klarar det!

Idag var jag iallafall i skolan. Gick till skolan tillsammans med min kompis Frida. Vi hade som första lektion teknik och vi håller på med bilar, nästa torsdag är det typ tävling.. Hann inte kolla hur min bil gick, men jag målade färdigt den iallafall. Vi hade sen svenska och vi fortsätte att läsa och skriva läsloggar. Vi hade sen lunch, det var inte gott, jag fattar inte varför dom gör god mat, stör mig på det, haha! Vi hade sen SO och då kollade vi i Bibeln och skulle hitta massa saker. Sista lektionen var engelska då gjorde vi lite olika saker, vi slutade sen 14:15 och jag gick hem. Har inte gjort så mycket, eller jo, tränat lite på en promenadsband för att få muskler, och tränade lite armarna också, haha måste bli stark, (säger vi)! Nejmen, man mår väl bättre när man tränar också kanske, iallafall har lite träningsverk nu.. Nu ska jag typ plugga på märke 2 och kanske bada eller något skojsigt!

Idag blev det ingen ridning med Maja pågrund av att Emma inte kunde ha lektion för oss.. :/ Buhuu.. Aja, längtar tills nästa torsdag! :D

Är det tråkigt att läsa mina dagar i skolan, isåfall kommentera vad ni tycker och vad ni tycker är kul att läsa i andras bloggar, det gör det även bättre för er som läser och mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0