Stigbyglar

♥Hiss:


Sånna här stigbylgar är jättebekväma tycker jag. Man tappar inte direkt stigbyglarna och fötterna åker inte runt så lätt, så dom sitter stadigt. Jag rekommenderar sånna här verkligen!

•Diss:


Sånna här stigbyglar irriterar jag mig på. Mina fötter verkar vara för små för sånna eller något sånt, hela foten vrider sig och ursh, obekvämt säger jag bara. Fast det kanske är jag som gör fel i och för sig? Jag håller på att tappa fötterna ur stigbyglarna när jag rider med sånna, så jag får inpricip hela tiden fixa så dom sitter rätt. Säkert är det bara jag som gör fel, något som har ett tips man kan göra om man har problem med sånna här stigbyglar? xD

Någon som håller med mig, eller någon som tycker tvärtom, skulle vara roligt om ni skrev era åsikter! :D


Kommentarer
Postat av: Emilie

jag tycker att du har rätt om dom första stigbyglarna, dom verkar riktigt bra ;)

2010-11-18 @ 17:16:48
URL: http://emiliekarlman.blogg.se/
Postat av: linn

sv; För det stod ut, jag tyckte det var jätte pinsamt med att ha ett öra som pekade ut så

jag opererade in det. :D

2010-11-18 @ 20:24:25
URL: http://braveenough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0