Äntligen!

Nuså, har jag äntligen fixat ihop en liten design! Vad tycker ni? :) Nu ska jag inte byta, nu får ha den, hah.

Idag har dagen rullat på bra! Jag var som sagt ute på en liten fotorunda, sen har jag även varit på utvecklingssamtal. G i alla ämnerna, men starkt G i biologi och fysik! :) Jag har också tränat lite. Det har inte hänt så mycket mer idag.. Men nu ska jag lägga mig för imorgon ska man upp tidigt eftersom att det är skola.. Sen på kvällen blir det stallet & vi ska typ ha markarbete. Spännande för nu får jag en ny häst också, eftersom att jag har haft Nanook tre gånger i rad. Så hoppas på någon rooolighäääst :]

Godnatt!


Jag och Cilvia förra tisdagen :]♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0