Dålig updatering

Förlåt för dålig updatering.. Har typ varit upptagen hela tiden. Har sovit hos farmor två nätter, ska sova här inatt med. Idag var jag i centrum med Jennie, hon köpte en adidaskofta. Sen har vi typ inte gjort så mycket mer. Vi har hämtat ett paket från Ica som var från min mormor, öppnade det när jag kom hem & det var påskägg & presenter :) Fyller ju år på torsdag, så! :D Imorgon är det onsdag då, ska inte göra något speciellt, jag ska vara med Jennie på förmiddagen sen ska jag hem & då ska jag väl sitta vid datorn. Sen på kvällen blir det ridning, ska nog rida Bråka (en fjording) :) Sitter nu vid Jennies dator och lyssnar på musik på spotify medans hon tittar på något konstigt program som jag inte fattar någonting av, haha..


I miss you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0