Förvirrad

Idag var det skola då, en kort dag vilket var skönt. Gick sedan hem & åt mellis och satte på datorn. Hehe, imorse gjorde jag ett tidinställtinlägg (hiss & diss) inlägget under. Tänkte att jag borde börja göra lite tidinställdainlägg då jag ibland updaterar dåligt! Har haft skittråkigt så jag bestämde mig för att städa lite, hehe, duktiga lilla jag! Nu sitter jag här & har lite tråkigt. Ska träna lite på LB:1. Imorgon ska jag rida Aurora sen ska jag till Blåkulla efter & sköta finaste Conquest. Och på söndag blir det klubbhoppning! :D

Vet ni vad jag såg på startlistan på klubbhoppningen? Jag hade anmält mig på Conquest men jag står uppskriven på Cilvia? Hur går det ihop? Bara för att jag har Cilvia i hoppgruppen ska väl inte jag behöva tävla henne för det? Jag borde ju få rida Conquest eftersom att jag har anmält mig på honom. Aja, konstigt är det iallafall.. Ifall det inte blir Conquest så blir det ju Cilvia i 70 cm, haha, nu börjar jag bli lite nervös för om jag ska rida henne.. Ska fråga om jag verkligen ska ha henne, för det låter ju lite konstigt.. Var bara tvungen att skriva det för jag blev så chockad.

Nu ska jag träna lite, sen öva på LB:1.


Så jag ska kanske hoppa den här lilla filuren tydligen.. xd

Kommentarer
Postat av: Emilie :)

Det kommer ni klara galant, du kan ju typ alla hennes knappar nu så du vet ju hur hon fungerar att rida :)

2011-04-08 @ 17:34:22
URL: http://emiliekarlman.blogg.se/
Postat av: Angelika

Jepp, man måste tävla hästen man har i hoppgruppen, det är lite det som är tanken :P Och om både du och terese skulle ha Conquest så skulle inte felinda som har honom i hoppgruppen fått rida honom.

2011-04-08 @ 20:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0