Helt slut eller vad?

Idag tävlade jag Hilda i 50 cm, efteranmälde mig på 70 cm också. Red fram i skritt & trav, tog några galopper också. Gick väl helt okej.. Sen gick jag in på banan, då det var 50 cm. Hoppade fram på hinder nummer 1 och 2. Gick kanon! :D Höll på att komma fel på hinder nummer 5 tror jag det var, men klarade det iallafall! :) Sen fick man gå 70 cm's banan, jävlar vad högt det såg ut när man gick banan, herregud alltså.. Red fram i skritt & trav, sen gick jag ner till banan igen. Samma med 70 cm så fick man hoppa fram på hinder nummer 1 och 2. Banan gick helt okej tills jag kom till 4:e hindret, vägringar & ursh.. Haha, kom inte över det förrän det stog några på sidan av hindret. Duktig var lille hästen iallafall.. Har aldrig ens suttit på den hästen förut, så rätt nöjd är jag ändå. Fick iallafall hoppa hinder nummer 1 och 2, för att jag blev utesluten. Sen tittade jag på när alla andra red. Blev såklart inte placerad, men är nöjd iallafall! :)

Åkte sen till Blåkulla, hästarna var i hagen. Bombade lite när dom busade :) Fick grymma bilder! :D Hjälpte Felinda att fixa Conquest. Det var typ det jag gjorde. Åkte sen hem. Har inte gjort så mycket, har mest suttit vid datorn. Tror att det var många som fotade idag på tävlingen, så det kommer självklart bilder sen! :)


Smakprov från idag, vill ni se mer? :D Då vill jag ha många kommentarer, annars får ni nöja er med bara denna!
Fotograf: Jag | Kamera: Canon EOS 550D


Kommentarer
Postat av: Mikiss

VILL SE MERA! :D

2011-04-30 @ 20:58:43
URL: http://eknert.blogg.se/
Postat av: Anonym

MER!!!

2011-04-30 @ 23:19:38
Postat av: Emilia

Jag vill se mer! ;D

2011-05-01 @ 08:19:03
URL: http://minadjur.com
Postat av: Maja Muuuuupp :D

JAG VILL SE MEEEEER!!

Om du inte visar bilderna blir det inte kul för dig nästa gång vi träffas.. MOHAHAHAH! :D <33

2011-05-01 @ 17:16:36
URL: http://makefake.blogg.se/
Postat av: Michelle Sjöö

mer :D

2011-05-02 @ 18:37:24
URL: http://allroundmuppar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0