Jag älskar onsdagar!

Hejsan hoppsan alla glada människor! Idag är jag glad iallafall för idag är det ridning, wiie! Skoldagen rullade på bra, men i princip tråkig som vanligt. Jag hade även ont i huvudet vilket resulterade i att jag typ inte orkade arbeta. Men det fick jag ta ändå. Vi slutade runt halv tre & sitter nu här och väntar på att klockan ska bli runt fem. Då jag ska nämligen till stallet :) Det är förmodligen markarbete idag, och jag ska även byta häst för att jag har ridit Nanook tre gånger i rad nu så då slipper han mig. Kommer nog inte få Conquest idag.. Men hoppas få Fritz, har nämligen inte ridit han förut så det skulle vara spännande att få sitta på hans rygg. Vi får väl helt enkelt se & jag ska väl som sagt sitta & tråka innan det blir av till stallet. Har precis käkat mellis så jag ska väl sitta här & blogga [:

 
En söt Cilvia :] | Fotograf: Jag | Kamera: Canon EOS 1000D | Oredigerad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0