LB:1 på Aurora ♥

Dressyrtävlingen på Aurora gick super. Red fram i ca 10-15 minuter. Skrittade lite på långa tyglar ibörjan sen började jag korta upp dom. Travade lite, sen tog jag några galopper, sen gick jag ner till andra volten (där man rider banan). Var jävligt nervös, men banan gick helt okej, förutom att det blev ett avbrott i galoppen, vilket typ hände för alla. Men fick igång henne sen ändå. Formen kanske inte satt precis perfekt, men jag koncentrerade mig mest på ridvägarna. Grymt nöjd var jag iallafall. I väntan för prisutdelningen som tog ca en halvtimma så fotade jag hästarna i hagen & så. Sen var det prisutdelning. Jag vann LB:1, haha, jag blev så chockad.. Fick min prisrosett, sen även ett presentkort på Lyckås & morötter. Fick 203 i poäng och 70%. Skitnöjd! Hade ganska många fotografer så bilder kommer! (: Åkte inte till Blåkulla för det blev så sent med tävlingarna & allt så jag hoppade det för jag var så trött också.


Video från tävlingen :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0