Nästa: Stallet

Snart ska jag bege mig till stallet, ska väl gå hela Blåkullavägen också, haha.. Men jag ska iallafall sköta bästa ponie (Conquest♥). Sen är det tema teori i dressyr, ska fota Cajsalisa när hon rider också :] Ska väl fixa det vanliga, smörja & sånt. Blir väl stallet hela dagen förmodligen, sen åker jag bussen hem. Vet inte vad jag ska göra när jag kommer hem men jag ska väl slappa. Imorgon är det söndag då, har inte planerat något, vi får väl se vad jag hittar på.

Igår hittade jag en annons om en C-ponny som behövde medryttare, så jag mailade. Det var en tävlingsponny & typ har bra hoppteknik. Verkar vara min typ av häst, så jag får hoppas på det bästa! :D

Nu ska jag fixa mig, bussen går ungefär en halvtimma.. (:


I was born to tell you, I love you ♥

Kommentarer
Postat av: lisa

hej vart söker du medryttarhästar, eller a vilken sida?

2011-04-16 @ 13:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0