Ojojoj, vilken tävling alltså!

Kom till stallet då man precis skulle gå banan. Kunde den rätt så fort så det var ju bara bra! Testade vojlocken men den var typ förliten så jag använde schabraket hon hade innan, för jag tror att mitt vita schabrak är förstort för det är 'full'. Hade även väldigt brottom så jag hann inte kolla om mitt schabrak passade så jag struntade i det. Jag gjorde iallafall en fläta i pannluggen. Jag gick ut ungefär fem över tio.

Framridningen gick inte så bra. Hade fel galopp på hinderna & allt blev typ fel. Vi rev rättuppstående hindret två gånger. Men oxern gick bra. Skrittade lite på den 'lilla volten', sen var det min tur att gå till andra ridhuset. Första hinder gick ganska bra men hon tog värsta skuttet över så jag hamnade lite på halsen & hann inte riktigt styra mot andra hindret så det blev en vägran, men jag provade igen & då blev det vägring igen & jag flög av. Lyckat, men ah sånt händer.. Skrittade av henne lite utanför så hon fick pusta ut, sen gick jag till stallet & tog av sadeln & tränset. Gick sen & kollade när dom andra tävlade. Conquest fånade sig och slängde av båda ryttarna, fattar inte vad som hänt med honom. Han sägs börja bocka och sånt. Bara han inte är skadad någonstans.

Tittade iallafall när alla andra tävlade & träffade även Nathalie. Sen fotade jag och Therese hästarna i hagen. Conquest stegrade i hagen & jag fick bild, men den var lite mörk, ska se om jag kan redigera så att den blir ljusare. Fotade även dom andra hästarna också, sen åkte vi hem.

Har inte gjort så mycket nu när jag kommit hem. Har kollat på bilderna/vidoerna på tv:n. Riktigt snygg avramling, hahah. Vill ni se videon från idag? Kommentera isåfall! :)
Nu ska jag vila, för imorgon blir det skola.. Har tävlat hela helgen så jag behöver vila xd

Kommentarer
Postat av: elin

Lägg upp filmen :)

2011-04-10 @ 15:24:08
Postat av: Ellen

ja det vill jag, då kan man se om hon inte tyckte om grinden eller om hon bara fåna sig!

2011-04-10 @ 15:45:00
URL: http://juniorryttarnaa.blogg.se/
Postat av: Maja

jag vill se :) <3

2011-04-10 @ 20:35:37
URL: http://makefake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0