Redan trött?

Haha, jag är redan trött & klockan är inte ens nio, haha.. Jag är iallafall hos farmor, ska sova här med kusin vitamin. Tog med min dator hit, så nu sitter vi vid varsina datorer. Idag har jag och pappa varit och kollat lite på Lyckås, köpte ett skjortbröst som man har när man tävlar. Kollade efter knappar till kavajen men vi hittade inga. Tittade även lite på Sony Ericsson Xperia Arc & Xperia Play, tror att Xperia Play är roligare för då kan man ju spela.. Tror jag kommer ångra mig jättemycket annars, så det blir väl en Xperia Play.. ;) Kanske kommer få en sån :) Vi åkte sen hem, gjorde inte så mycket, slappade mest.. Träffade sen Jennie (kusin) och vi gick typ runt ute lite och jag försökte ladda ner låtar på hennes mobil, haha. Sitter nu & lyssnar på musik på spotify. Snart ska vi kolla på I taket lyser stjärnorna :)

 
Failbild på mig typ i somras :)

Kommentarer
Postat av: Emilie ( A L L R O U N D T J E J E R )

BLOOOOOOOOOOOOOGGAAAAAAAAAAAAAAAA

2011-04-19 @ 16:12:11
URL: http://allroundtjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0