Taggad tills imorgon

Var & käkade på en pizzeria, jag valde pizza. Vi var väl där ett tag, men sen gick vi hemåt. Fick påskägg av farmor & lite påskpresenter. Har även förberett lite tills imorgon eftersom att det är blåbärshoppning. Har smörjt mina ridskor & chaps, fixat min kavaj, sen kollat vilka kläder jag ska ha & så. Ska åka till stallet imorgon runt 9-tiden :) Ska lägga mig nu, så jag orkar upp imorgon. Godnatt! ♥ Tyvärr så kom det ingen hiss/diss eller sådant som jag trodde att jag skulle hinna, men det blev försent..


Bild från idag | Fotograf: Pappa | Kamera: Canon EOS 60D

Kommentarer
Postat av: Emilie ( A L L R O U N D T J E J E R )

Fint han gick där :')

2011-04-24 @ 16:01:59
URL: http://allroundtjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0