Torsdag

Finns typ inget att säga om skoldagen, den har varit jobbig iallafall. Och tråkig för den delen. Har inte mått så bra heller, vilket inte gör det bättre. Vi slutade runt tre någongång. När vi hade slutat gick jag hemåt. Käkade mellis för en stund sen och nu sitter jag här då, som vanligt. Idag har jag inte planerat så mycket. Ska plugga på LB:1 program & sen tänkte jag träna lite också. Måste få bättre kondition, haha, jag har sämst kondition. Hann inte se något avsnitt igår från ponnyakuten, så jag ska titta på de avsnitten jag missat.

Eftersom att ingen kommenterade på om ni ville se bilder från i måndags från min lilla 'fotorunda' så får ni inte se några bilder heller. Så nu hade ni missat något.


Bild jag fotade förut när vi hade elevens val i skolan, då vi var i stan & så.

Kommentarer
Postat av: Emilie :)

Sv: Aw, thanks <3

2011-04-07 @ 17:50:35
URL: http://emiliekarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0