Trevlig stalldag

Idag är det ju lördag, vilket blev stallet för min del. Jag åkte vid nio ungefär och kom till stallet lite innan tio. Fixade lite av Conquests spilta. Jag kollade sen på en ridgrupp & jag fotade några som red. Sen gick jag till caféterian & käkade lunch. Jag smörjde sen sadel & träns, men Conquest var inte inne så jag smörjde Nanooks träns. Sen när jag var klar med det bytte jag till Conquests träns och sen smörjde jag även sadeln också. Jag tvättade jag hela spiltan & den blev ren och fin. Jag borstade sen Conquest väldigt noga. Ryktade, redde ut pannlugg/man/svans, sen kratsande jag hovarna, borstade ansiktet. Han njöt verkligen när jag stog och redde ut manen, haha, asgullig! Efter jag hade fixat Conquest skrev jag i pärmen & sen gick/sprang jag till bussen.

Sitter nu här & lyssnar på musik. Saknar Conquest, han var jättesöt idag. Haha, när jag höll på att tvätta spiltan så slickade han på min jacka xd Juste.. Jag har anmält mig på klubbhoppning som är nästa söndag på Conquest i 70cm, längtar som in i helvete! :D :D

Nu ska jag fixa headern & så ska mitt photoshop få lite stryk också för att det stängde ner när min 'fina' header nästan var klar utan att jag hade sparat den. Headern kommer säkert in ikväll bara det inte tar fööööör långtid xd


Jag älskar dig mest underbaraste ponnyy, du är bäst livsglädje ♥


Kommentarer
Postat av: jennifer

fina ni är tillsammans! :D

2011-04-03 @ 14:02:56
URL: http://jenniifersandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0