Adobe Photoshop Elements 8.

Hallå där! Min morgon har varit rätt seg.. Hann dock inte uppdatera igår efter The Grudge 3 och Liar Liar, höll på att somna redan runt halv tolv, tolv ungefär. Haha, är alltid trött så det är väl inge mer med det. Vi gick väl och la oss runt halv ett eller nåt. Sen vaknade jag idag runt nio idag, kunde dock inte somna om sen.. :( Vi gick väl upp runt tio tiden och åt frukost, sen satte vi oss här och surfat, kollat bloggar och det vanliga helt enkelt.

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Vi kanske knatar iväg till Skutan, men jag vet inte riktigt om det blir av, eller om vi ens orkar, haha. Men idag ska jag iaf redigera massa bilder. Maja åker hem runt fem/sex, så på kvällen lär det bli bra uppdatering! Ska fixa massa bildbomber typ ;) Nu ska jag redigera lite bilder! :)


Hehe, jag fixar Conquest inför en liten ''tävling'' på ridlägret! [:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0