Bad update.

Förlåt för dålig uppdatering igår. Det blev lite ändringar för gårdagen. Först var jag ute med min lillebrorsa på några gårdar så han fick leka lite, farmor följde med också ;)

Sen gick vi in och då bestämde jag mig för att åka till stallet ändå. Jag blev så himla sugen på att åka dit, så jag kunde inte låta bli.. När jag väl var på bussen så försökte jag få tag på Therese, hade pratat lite med henne innan jag åkte om jag kunde åka med henne till Blåkulla. Så hon ringde mig och sa att hon var vid vh-station, så då gick jag dit bilen var så åkte jag med henne dit ;)

Direkt när vi kom fram sprang jag på toaletten, höll på att kissa på mig på bussen, haha intressant, men så vare faktiskt.. x) Träffade underbara människor när jag kom, sen kom det allt fler & fler. Fotade sen när ett grupp började rida, så jag fotade Ellen och Therese ;) Sen gick vi runt och pratade med dom andra som kom. Sen var det dags att fota nästa ridgrupp så då fotade jag Johanna, Emma, Cajsalisa och Angelica ;) Efter deras ridgrupp som slutade klockan 7, så åkte jag med Emilie till stationen och så tog jag bussen hem. Kom hem strax före 8, så då käkade jag middag & sen satte jag mig här. Dock hann jag inte blogga, jag ber om ursäkt..

Idag skulle jag egentligen vara med på Haningedagen. Dock blev det inte av då de regnade/regnar. Så jag tänkte att jag skulle åka till stallet och fota Emilie/sköta Conquest, eftersom att jag brukar vara i stallet på lördagar. Men sen kände jag att det inte var någon idé, jag var så trött och sen var värdet piss, så jag hade ingen lust. Så ja, nu sitter jag hemma vid datorn i vardagsrummet och skickar bilder från igår till Emma. Sen ska jag även skicka till de andra också! ;) Kan visa lite bilder sen när jag har redigerat dom :P


Jag/Conquest och Johanna/Dillon efter en blåbärshoppning :D ♥

Kommentarer
Postat av: emilie

Men gud, vad korta stigläder du har xd

2011-08-20 @ 17:42:40
URL: http://domryttarna.blogg.se/
Postat av: Wilma

Det var ju efter blåbärsHOPPNING, så inte så konstig att man har korta när man hoppar :D

2011-08-20 @ 21:15:34
URL: http://ewilmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0