Bad update.

Dålig uppdatering idag, jag vet. Men idag har jag varit rätt så upptagen under förmiddagen. Vaknade runt 9 tiden, sen fixade jag iordning lite frukost. Har sen i stort sett passat min lillebror medans min mamma & pappa har städat typ köket & vardagsrummet. Och nu slapp jag min busiga lilla lillebror & satte mig här istället. Så ja, dagen har gått ut på att passa min lillebrorsa. Vilket inte har varit sådääär jättekul, menmen.

Nu sitter jag iallafall här & tänkte fixa med bilderna & lägga in dom i nästan inlägg! Fotade dom nya hästarna igår, vilket jag vill visa för er också! Dock stog dom en aning långt bort, men dom stog & åt. Fick iallafall rätt så bra bilder på dom! ;)

Ja, vad ska man hitta på idag..? Det blir nog en slappdag efter allt jobb i veckan, är så jäkla trött & orkar nästan ingenting. Bäst att vila upp sig & försöka uppdatera bra.. Det tråkiga är att jag knappt får några kommentarer eller besökare, skulle vara sjukt mycket roligare om jag hade mer besökare/kommentarer, men jag får väl kämpa på ändå..? Annars blir väl de läsare jag har idag ledsna över att jag inte bloggar, eller har jag fel?
Men nu ska jag inte sura över det, fixar bilderna i nästa inlägg :)


Lite suddig bild dock, men det är iaf jag och Cilvia i hoppgruppen 2011.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0