Ett liv utan dig vore ett liv utan syre.

Godmorgon! Jag vaknade runt nio ungefär sen kollade jag lite på tv. Därefter hoppade jag in i duschen en snabbis. Och sen hamnade jag här, just nu äter jag frukost. Min planer inför dagen är att möta Johanna vid halv ett ungefär, ska fota henne när hon rider sin medryttarhäst. Sen ska vi till Blåkulla för Ponnycups möte :) Måste skynda mig lite nu, ska hinna käka lunch sen också, så jag hinner nog inte sitta så mycket vid datorn & blogga, annars kanske jag tappar bort tiden & missar bussen. :P Men jag kommer blogga ikväll sen, eller om jag hinner blogga innan jag åker ;) Hörs senare!


Jag och Aurora när jag tävlade henne på Skutans Gård, då jag vann LB:1 klassen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0