Första skoldagen avklarad.

Hej på er! :D
Försov mig imorse, så det blev inte några inlägg.. Mitt cp alarm ringde inte, jag kan ha gjort något fel när jag ställde in det, men iaf, så vaknade jag halv 8 ungefär. Hade lite brottom så jag klädde på mig, sminkade mig, käkade en macka. Sen fick jag skynda mig ut. Gick med Frida till skolan, så när vi kom dit fick vi reda på vart vi skulle. De var inte så hemsk dag iaf som jag trodde. Vi pratade i kanske en timma & fick papper/scheman och sånt sen slutade vi! :D Häääärligt! Jag kom hem för kanske 20 minuter sen, startade upp datorn och rotade i kylskåpet. Men inte finns det någon god mat där, jag som är döhungrig, jag vet inte vad jag ska laga..? Någon snäll läsare som kan komma med lite donkenmat kanske? Närå, jag skämta bara. Något hittar jag väl på :P

Iaf, så blir det stallet senare, om inte pappa kan skjutsa åker jag runt 4/halv 5. Ska sköta Conquest också ;) Idag ska jag även rida med mina nya ridbyxor, får se hur det är att rida med helskodda ridbyxor, kommer kännas skitskumt xD Men nu måste jag fixa något att äta, typ någon macka eller nåt.. Kommer nog sitta vid datorn hela dagen idag innan jag ska åka till stallet, så jag ska försöka med bra uppdatering.


Bildbrist än så länge, har inte redigerat de från i fredags men det kommer. De fick bli två bilder på MP Girl ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0