Fredag.

Godmorgon på er! :D
Känner just nu att uppdateringen inte är så bra, dels för att skolan har börjat & jag är lat.. Vet inte heller vad jag ska blogga om, men det kommer bli bättre. När skolan väl börjar (enligt schemat med lektionerna) & när min hoppgrupp börjar, lär det bli mer hästinlägg också. Även om jag blir medryttare på någon häst. Vill ju helst skriva hästrelaterade inlägg, då detta mest är en hästblogg, men även en liten fotoblogg också eftersom att jag både har hästar och fotografering som intressen ;)

Men nu lämnar jag det. Kände bara för att skriva av mig lite.. Det kommer iaf bli bättre uppdatering. Idag är det fredag då, vi ska ha något mentorsmöte i skolan, med bara eleverna, så jag ska gå typ halv 12, och vara där i en kvart sen och prata med min mentor. Sen går jag hem vid 12 igen, så det lär bli en sköööön dag! Ska sen hem, vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. :( Jag skulle kunna åka till stallet och fota lite, men jag vet inte riktigt om jag börjar bli sjuk, har ont i halsen just nu och känner mig lite risig.. Kanske bara förkylning men ändå..
På kvällen blir det ut och springa med mamma :) Kommer inte göra tidsinställda inlägg idag men jag kommer iaf lägga in lite mer roligare inlägg! ;) Hörs strax igen, ska typ käka frukost strax :P


När jag ser den här bilden blir jag så jäkla tävlingsugen.. Den här terminen då jävlar, har inte gått så jättebra för mig i hoppningen, antingen har jag rivit eller tappat stigbygeln, eller vägrat. Iaf en felfri runda måste nog vara mitt mål för 2011! I dressyren går det rätt så bra, men där måste jag också kämpa vidare. Täääävlingsuuuugen, ååh, längtar verkligen tills det kommer upp lite tävlingar så man kan vara med på (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0