Gästbloggning

Frågade om jag fick gästblogga här av Louise och hon kan ju inte säga nej till någon som mig? ;) Hihi.
Mitt namn är iallafall Emilie Karlman och jag är 13 år. Rider på samma ridskola som Louise, alltså Blåkulla. Där står mina favoritponnyer Dillon och Marco Boy (Macke). :) Sjukt fina ponnyer båda två! Dillon är 13 år och en d-ponny, medans Macke är 5 år och maxad c-ponny, ungefär. Jag är även skötare på Dillon på måndagar, tisdagar och lördagar.

Ja.. Vad finns det mer att säga? :3 Jo, jag älskar även att fotografera! Fotar med en Nikon D60 för det mesta, men också ibland med min andra kamera (digitala), Canon Powershoot A2200. Båda är väl bra, men jag gillar mer systemen, hahah. Det kanske inte är så svårt att fatt varför, då den är asbra! Men nu ska jag inte tråka ut er, utan bjuder på några bilder istället. ;)


Jag och världens finaste ♥ (Dillon).


Jag och min andra fina 
(Marco Boy/Macke).


En bild som jag har fotat med Nikon D60.

GLÖM INTE ATT BESÖKA MIN BLOGG: WWW.EMYEAH.BLOGG.SE!!!

/ Emilie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0