Godmorgon!

Hejsan hoppsan allesammans! :D
Här sitter jag som redan är vaken. Vaknade runt 8 tiden, sen satte jag mig här. Ska till stallet idag, vet inte riktigt vilken tid. Men jag ska iaf käka frukost snart, och sen börja sätta på mig ridkläderna. Jag lär väl åka när jag är klart i princip ;) Jag ska väl försöka pricka att vara där runt 10/halv 11 iaf. Ska även fota Emilie när hon rider och några till. För att jag ska hinna så är det bäst att jag börjar fixa mig redan nu ;) Kommer försöka mobilblogga lite när jag är i stallet, om jag kommer på något att blogga om. Men ja, som sagt, så måste jag fixa det jag ska göra nu! Hörs senare.


Linnéa och Sheeba som jag fotade förut, haha jag hade nog en lite konstig inställning där, har inte redigerat den eller något.
Fotograf: Jag | Kamera: Canon EOS 550D.


Kommentarer
Postat av: Linnéa<3

Kan du inte lägga upp fler bilder från den dagen?? :D<3

Kramis :*

2011-08-28 @ 01:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0