Godmorgon!

T I D S I N S T Ä L L T !
Vid den här tiden sitter jag säkert & äter frukost helt död (alltså galet trött) xD Eftersom att man ska vara i stallet runt 8, så måste man ju gå upp i en hyffsat bra tid så man hinner, & jag ställer mitt alarm på 06:20. Dock går jag inte upp efter typ 15-20 minuter xD Jag är så jäkla trött & lat, vilket innebär att jag ligger kvar i sängen till jag blivit piggare. Det funkar ju det med, eller...? :P Bara man hinner, så är det väl huvudsaken. Men iallafall, det är då torsdag idag (eller inte direkt idag, eftersom att detta inlägg är tidsinställt så jag skriver ju detta på onsdagen), men ni fattar väl ;) Lotta har inte berättat vad vi ska göra tror jag, men vi får väl se. Antagligen fixa & hjälpa till i stallet, men kanske inte lika hårt som de första dagarna, nu när personalen också har börjat jobba. Sen blir det ridning också. Har varit helt slut de dagarna jag varit med & hjälp till, knappt att jag orkat rida, men det klart att får man tillgång till att rida, ja, då klart att man gör det x) Vet inte riktigt vad jag ska skriva, så jag kan väl avsluta detta inlägg med en liten bild. (;


Söta Nobile får vara med i detta inlägg (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0