Hiss/diss

T I D S I N S T Ä L L T !
HISS:

Dessa huvor tycker jag är skitsnygga, vilket blir en fet hiss för min del! Tycker att vissa hästar är så sjukt söta i huvor, dom är även fina också.


Detta schabrak tycker jag är ascoolt! Har aldrig sett någon rida med ett sånt schabrak & om jag skulle se någon göra det skulle jag bli rätt förvånad. Snyggt tycker jag så det blir hiss!

DISS:

Tycker inte att det är speciellt snyggt med färggrann sadel, visst kanske det skulle vara häftigt, men tja, skulle nog hellre föredra en brun/svart sadel.


Det jag inte fastnar för på det här täcket är färgen. Orange är inte direkt min smak om jag ska tala sanning, men om det var en annan färg skulle jag absolut hissa det! Men en aning tråkig färg bara, annars skulle det vara fint!

Kommentarer
Postat av: amanda - TÄVLING PÅ BLOGGEN!

vart finns luvorna? :)

2011-08-04 @ 14:04:53
URL: http://allroundmuppar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0