Hiss/diss.

HISS:

Tretorn Advance - Dessa ridstövlar är galet snygga tycker jag. De verkar också väldigt populära! Har sett jättemånga rida med dessa ridstövlar. Bra verkar dom också vara, så det skulle inte vara helt fel om jag hade dom i mina händer just nu. Är i stort behov, eller kanske inte ''stort'' behov av nya ridstövlar, själv har jag aldrig ridit med ridstövlar. Jag har just nu ridskor med stålhätta & chaps, men det är inte särskilt snyggt. Fast om jag köper ridstövlar blir det nog inte dom här ridstövlarna i första hand. Men stor hiss för dom! :D

DISS:

Tretorn Falsterbo - Jag tycker inte att dessa ridstövlar är särskilt snygga, gillar dom inte alls. Inte min smak för fem öre! Dom skulle nog inte alls passa mig, men självklart passar dom nog på andra. Men jag tycker inte alls om dom, så det blir en diss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0