Hiss/diss.

HISS:


Ett täcke jag tycker är väldigt snyggt! Fin färg och fina mönster, det är perfekt. Jag tycker att det är rätt så tråkigt med bara en färg, därför är det lite coolare med ett täcke som har mönster. Med tanke på att det är min favoritfärg också på detta täcke så är det ett stort plus! Det blir en hiss.


Dessa stigbyglar tycker jag är riktigt snygga, verkar väldigt bra! Dock har jag aldrig ridit med dessa stigbyglar vad jag vet, men ett par liknande stibyglar har jag ridit med. Jag tycker att man står bra stöd med foten i dom här stigbyglarna. För mig så sitter foten stadigt och det är ju så det ska vara, det blir så mycket enklare att rida då. Tappar man nästan alltid stigbyglarna man rider med är det en annan femma, men det är så sjukt jobbigare. Älskar verkligen sånna här stigbyglar, en stor hiss för dom!


Jag verkar älskar dessa chaps. Så gaaalet snygga! Det som är bra är att chapsen ser ut som ridstövlar, det var på så sett jag fastnade för dessa chaps. Det är väldigt billiga också, så dessa ska jag köpa! Finns nog inget mer att säga än att jag älskar dom, en stor hiss för dessa chaps!

DISS:


Detta täcke tycker jag är rätt tråkigt för min smak. Även om det är min favoritfärg så gillar jag mer när det är något mönster på täcket så som jag hissade. Så om man ska vara riktigt petig så skulle jag välja ett mönstrat täcke, det är så jag tycker iaf, så det blir en diss.


Jag verkligen avskyr dessa stigbyglar, så galet jobbiga. Jag totalt avskyr stigbyglar med gummisnodd. De stigbyglar jag hissade gillar jag verkligen. Men dom här stigbyglarna är däremot mycket värre tycker jag. Ibland kan jag tappa dom, eller så åker foten på sidan av stigbygeln och då är det obehagligt så då måste jag alltid fixa till satt foten sitter rätt. Det är väldigt jobbigt, så jag dissar dessa stigbyglar!


Jag gillar inte direkt chaps utan läder, det är så sjukt mycket snyggare med läderchaps tycker jag. Det finns flera nackdelar till sånna här chaps tycker jag, men det tar jag inte upp nu. Iaf, så blir det en diss för dom här chapsen!

Detta är mina åsikter iaf!
Vad tycker ni? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0