Home sweet home..

Kom hem ca. kl. 21.00 igår kväll. Vi packade in sakerna i hallen & sen fixade jag in dom nya kläderna i garderoben. Hann inte blogga då det var sent & att jag var för trött för att göra det, hehe :P Idag så redigerar jag lite bilder, men kommer nog inte kunna lägga upp några förens jag skaffat blogg själv då det här är sista dagen jag gästbloggar hos Louise. Vinner jag hennes mini-tävling tänker jag som sagt börja blogga igen! Då får ni räkna med att bilderna kommer visas! Jag skulle ha ridit med lärares quarterhäst, Luke som är 16 år & 167 cm den 17:e Augusti men fick ett sms att han har blivit halt på ena frambenet, vilket är tråkigt :/ Stackaren. Och dessutom har han flyttat till ett nytt stall, som ligger i Häringe. Men jag ska i allafall dit den 17:e. Och imorgon ska han till veterinären, så jag ska hålla tummarna! Tänker svara på alla frågor från frågestunden på nästa inlägg. Det här är sista dagen jag gästbloggar, men ni lär nog läsa mer om mig & mitt hästliv i Augusti ;) Kram! ♥


Nikon D5000 + Tamron AF 70-300mm f/4-5.6 DI Macro.
Kan bjuda på 1 bild på våran hund Betsy (till vänster) & våra vänners mops Freja (till höger)!



Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Super snygg blogg! :D

2011-08-07 @ 16:10:21
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0