Idag = fotodags.

Godmorgon, här sitter jag som redan är vaken. Ställde alarm på 09:00, men jag vaknade tidigare. Hamnade sen här. Ska strax äta frukost & fixa mig. Idag blir det att möta upp Julia W & Julia K för att åka och fota Rebecca & Mika. Blir spännande! Kul att äntligen få fota lite. Är så jäkla fotosugen, så nu blir det nog att bomba! :D Om jag får kommer jag lägga in lite på bloggen sen när jag redigerat några! (: Jag antar att ni vill se? Ska göra tidsinställda inlägg till er, så slipper bloggen vara tom. Måste väl gottgöra er för igår, då jag inte alls bloggade bra! Men hoppas ni tyckte om videon jag gjorde. Nu ska jag fixa iordning frukost, hörs när jag kommit tillbaka!


Frida och Hellen som jag fotade innan sommarlovet (tror jag det var..?) Fotograf: Jag | Kamera: Canon EOS 550D | Bilden är oredigerad. ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca • Foto

sv: taack :)

2011-08-09 @ 10:37:59
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0