Ingen blogglust.

Har egentligen ingen blogglust, kan väl bero på att jag är galet trött & har ont i nacken? Klockan är strax åtta och jag är redan trött, fast det är egentligen inte ovanligt xD
Jag funderar på att ta bort alla inlägg i bloggen & börja om, det kanske kan behövas.. Men jag har svårt att bestämma mig.. :/
Men jag behåller nog inläggen ändå, ävens fast det känns som att mina inlägg jag skrivit är skit, så känner jag just nu. Delvis för att storlekarna inte fungerar riktigt som det ska, så antingen måste jag typ renovera allt för att det ska fungera, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra.. Jag får väl testa lite, men jag vill helst inte byta header, då jag tycker om den, så det är det som är problemet också. Men jag ska testa lite iaf! Så får vi se vad som händer. Men jag slutar inte blogga iaf, oroa er inte för det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0