I miss you..

Idag så har man åkt till Fyndmagasinet med hela familjen. Vi köpte småsaker & lösgodis som var billigt :) Sen åkte man hem & åt middag, spagetti med köttfärssås. Glömde skriva att för 2 dagar sen så fick vi några grannar som har en husbil, en kvinna tillsammans med sina 2 döttrar. Dom hade 5 st valpar på 4. v, blandning av Cocker Spaniel/papillon/& dvärgpudel. Jag fick hålla i dom & klappa, dom är så mjuka & otroligt gulliga! Fick några bilder på 2 av dom valparna, som jag ska ladda upp sen när jag kommer hem. Och angående frågestunden så kommer jag svara på alla frågor den 7:e eller 8:e Augusti! Snart ska man iväg till vännerna & umgås :D Kram!

Gud, vad jag saknar min Lydia, vill så gärna träffa henne nu <3 Går inte att vänta längre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0