Jag är en trött människa.

Haha, rubriken stämmer nog rätt bra just nu. Igår somnade jag nämligen vid 8 tiden, hahaha. Trött människa är vad jag är just nu alltså. Inte kul, ska jag säga.. Idag ska jag till stallet igen, ska nog fota när några rider & sånt ;) Imorgon är det ridning för min del och jag har även fått ny ridlärare, som jag tror är bra! :D Längtar verkligen tills imorgon. Fan vad kul det ska bli att få börja rida igen, har saknat ridningen som jag vet inte vad under sommarlovet. Härligt att ridlektionerna äntligen har börjat! Ska hem runt 8 idag, ska fota hoppgrupperna också. Vet inte riktigt när jag åker hemifrån men jag kommer göra tidsinställda inlägg iaf! :) Fotade lite på dom nya hästarna igår också, så jag måste börja redigera massa bilder nu :P


Jag och Cilvia från hoppgruppen förra terminen.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nej vad söt häst!

Går du kvar i hoppgruppen? förseten ? eller rider du bara i en vanlig grupp nu!? (:

kram

2011-08-16 @ 13:49:18
URL: http://rraaw.blogg.se/
Postat av: Wilma

Tycker om dina chaps du har till dina ridskor. Skulle vara roligt om du visade hur chapsen och ridskorna du har ser ut :)

Kram

2011-08-17 @ 17:32:58
URL: http://ewilmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0