Little bad girl.

Detta blir nog en slappkväll. Har ätit kyckling och potatis till middag, har sen bara suttit här & funderat vad jag ska blogga om, ska nog fixa finalisterna til min minitävling. Det är ganska några som har anmält sig, men jag tar de bästa bilderna! Sitter & lyssnar på musik, medans jag väntar på att äta lite efterätt. Chokladmos (eller vad man säger) med jordgubbar, krossad choklad & lite grädde! Trevligt trevligt. Ska sen ta ett varmt bad, har ont i hela kroppen så hoppas det blir bättre efter att jag har badat. Har sjukt ont i ryggen, fick det idag på morgonen, galet jobbigt.. Tur att jag iallafall klarar att åka till stallet, annars skulle jag missa allting. Kul att få vara i ett stall som man inte varit i på någon månad (: Men nu ska jag ta & fika finalisterna till minitävlingen!


I love you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0