Lyckås Ridsport.

Idag var jag på Lyckås med pappa. Tittade lite på chapsen & ridbyxorna jag tänkte köpa. Men tyvärr så var det alldeles försmå eller alldeles förstora när det gällde chapsen, och det är dom enda som jag vill ha, har inte hittat snyggare än dom & tyvärr kommer dom inte få in någon storlek som passar mig, galet irriterande. Men jag får väl vänta tills mina vader bli ''större'' så jag kan ha de chapsen. Typiskt att de inte ska passa.. Iaf, så sket vi i chapsen för vi kunde ändå inte göra något åt det, så jag fick hjälp med ridbyxorna av personalen, fick hjälp när det gällde chapsen också. Men där var typ alla försmå för mig, jag var tvungen att ha 176 (alltså på längden), även fast jag inte är över 170 cm lång :O Haha, fattar inte dom där storlekarna alls xD Men iaf det passade super, dock blev det inte bruna ridbyxor utan gråa men dom fick duga iaf! De kostade bara 369:- så det var ändå rätt billigt! Hittade inget annat så det blev bara ridbyxorna. Kollade på ett par skitsnygga brallor som kostade 999:- spänn, men där provade jag 170, men det var tydligen förstort, hah knäppt, annars skulle jag köpt dom ifall de passade mig.. :( På de andra ridbyxorna som jag faktiskt köpte så står de 176, och dom jag provade var 170 men de var förstort, haha, knasigt alltså.. Menmen.. Kom hem med ridbyxorna iaf! ;)

Ska leta vidare efter ett par chaps som ser ut som de jag tittade på idag, eller så får jag vänta tills mina vader blir ''större'' eller nåt :O Men bild på ridbyxorna kommer imorgon förmodligen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0