Måndag.

Hej på er! :D
Vaknade en timma tidigare än mitt alarm var ställt på, så jag vaknade redan vid 6 tiden. Orkade inte somna om så jag tänkte att jag lika gärna kunde hålla mig vaken. Börjar som sagt 08:20, och har ganska mycket tid på mig. Ska strax äta frukost, sen ska jag klä på mig och sånt. Igår gjorde jag två tidsinställda inlägg för idag, så det lär komma upp sen! ;) Slutar som sagt 16:00, ska väl bara slappa när jag kommer hem (kanske plugga, om vi får läxor), så det blir nog bra uppdatering ändå ;) Ska börja fixa mig nu, vi hörs senare!


Jag och Conquest på en blåbärsdressyr (:

Kommentarer
Postat av: emilie

Var nt det där en hoppning? Jag har ju fotat bilden :p

2011-08-29 @ 07:58:34
URL: http://emyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0