Mina hästsaker jag har hemma.

Tänkte ta & berätta vad jag har för hästsaker hemma..

- 2 säkerhetsvästar.

- 2 ridhjälmar.

- Ett par ridstövlar (som är typ i plast eller nåt).

- Ett vitt-schabrak & en vit-vojlock.

- Två ryktlådor.

- 3 ridspön.

- Ett paket hästgodis.

- Ett par ridskor i stålhetta.

- 3 par chaps.

- 2 ridhanskar (som jag använder, alla andra är trasiga).

Sen har jag massa ridkläder & sånt också, men det orkar jag inte räkna.. xD
Är iaf verkligen i behov av nya ridgrejer, jag är sån som alltid vill ha nya grejer.. Vet inte om jag tagit med allting, men det är iallafall vad jag vet! ;)

 
Haha, där rider jag med min gamla ''dåliga'' väst x') Hade inte direkt någon snygg outfit där, det var två år sen så :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0