Mina misstag i ridningen.

- Jag har en ganska lång tid haft lite problem med sitsen, iallafall när det gäller fötterna. Har antingen haft hälen överdrivet för långt ner eller så pekar foten rakt ut, väldigt stort misstag jag har lyckats göra. Men känns som att jag börjar komma över det nu iallafall att komma ihåg att inte ha hälen förlångt ner.

- Jag har en gång i tiden ''sågat'', vilket jag inte alls visste om. Tydligen fick jag reda på det av vissa kompisar som har sagt det runt till alla. Det är nog det största misstaget jag gjort i ridningen faktiskt. Alla har väl säkert gjort det någongång, för att man tror att man gör rätt, fast man inte gör det. Alla har varit nybörjare, så..

Sen är det väl lite smågrejer, som t.ex förslarviga vägar på tävlingar, varit sur på tävlingar som har märkts mycket, vilket också är stora misstag! Men alla har ju gjort misstag, så, jag är ju inte ensam om det.
Men en sak ska jag ha klart för mig själv, 'det är förbannat svårt att rida'.

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är ärlig och jäkligt stark tjej Louise.Är sååå stolt över dig gumman..Älskar dig så mycket så det gör ont ibland <3 ;)

2011-08-04 @ 20:18:00
Postat av: Wilma

Vad menar du med sågat! (:

Kram

2011-08-04 @ 22:30:25
URL: http://ewilmas.blogg.se/
Postat av: Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Alla är inte bra Lousie, du är ju fan bättre än mig!

2011-08-05 @ 15:31:16
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0