Mobilbloggar.

Hej på er! Har inte haft tillgång till att blogga precis, sorry.. Min dag har iallafall sett ut såhär. Jag mötte Johanna vid halv 1, sen gick vi till Pressbyrån. Där handlade jag ett äpple sen åkte vi iväg till hennes medryttarhäst. Väl framme hämtade vi in Wilma och Johanna började fixa henne. Sen gick vi ner till utebanan när hon var klar. Hon red dressyr, jag tyckte att det såg bra ut. Fotade rätt mycket, fick helt okej bilder! ;) Sen när hon hade ridit klart fixade hon Wilma och sen spolade vi av henne & släppte ut henne i hagen. Därefter drog vi hem till Johanna, där käkade vi lite innan vi drog iväg igen till Blåkulla. Där var det Ponnycupsmöte, de sa inte sådär jättemycket. Fattade typ inget, men jag antar att jag kommer fatta mer när det väl börjar. Gick sen runt och fotade med Johanna, Emma hängde med också. Fick superbra bilder på hästarna i hagen! :) Därefter åkte jag och pappa & handlade. Väl hemma käkade vi middag, galet gott var det! Vi kollade sen på bilderna på tv:n & sen stack jag hem till farmor. Just nu ligger jag i farmors säng & ah mobilbloggar.;) Vi har kollat på The Grudge 2, bra film! Läskigare än 1:an och 3:an dock :p så ja, nu tänkte jag sova, är sjukt trött.. Sen kommer min bästavän och sover över imorgon och de ska jag ju palla med, eftersom att vi alltid flummar exakt hela tiden, så man måste ju vara pigg satt man orkar. Men nu ska jag sova! Vi hörs imorgon <3

Kommentarer
Postat av: farsan

hmm är grudge 2 läskigare än 1:an och 2:an ......öhh

2011-08-13 @ 14:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0