Monday.

Godmorgon på er! :D
Idag är det måndag då, nästan alla börjar skolan idag, med lite lyx från min skola så börjar vi på onsdag. Häääärligt! 8:an väntar på mig & jag ska få betyg, kommer dö, det kommer nog vara skitsvårt! Men iaf, idag vaknade jag av att min lillebror väckte mig, somnade på soffan i vardagsrummet igårkväll för jag satt med datorn där, och då somnade jag där också.. Min lillebrorsa väckte iaf mig runt halv 8 tiden, iochförsig så är det bra då jag måste gå upp tidigt på onsdag. Var skittrött men jag pallrade mig upp även fast jag var hur jäkla trött som helst. Hur som helst så fixade jag lite frukost, käkade frukost vid datorn & nu har jag precis ätit upp min frukost. Förvänta er bättre uppdatering idag för jag ska i stort sett vara hemma hela dagen idag. Om inte jag och pappa ska åka och kolla på chapsen & ridbyxorna som jag funderar på att köpa. Isf blir det på eftermiddagen, men nu på förmiddagen blir det att vara hemma. Tänkte slappa nu dom 2 sista dagarna, sen börjar allvaret..
Håller nu på att skicka massa bilder från i fredags till Cajsalisa, ska även skicka till massa andra också som jag inte har skickat till, så seg som jag är..


Kärlek till dig världens finaste ponny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0